DE LEKKERSTE LOKALE

BROODJES & GEBAKJES

Bakkerij Voncken

Kerkrade Wiebachstraat 13, 6466 NG

Van toen tot nu… In 1907 richtte Karel Voncken een bakkerij aan de Sittarderweg op. Nu, 4 generaties later bakt Voncken brood en banket voor Heerlen en omstreken. Frans en Piroschka Voncken leiden het bedrijf vanaf 1993 en hebben naast de hoofdvestiging nog 17 filialen. Het bedrijf is gegroeid door investeringen in bakkerij, verkooppunten en automatisering. Van een eenmanszaak met 4 personeelsleden tot een modern geleide onderneming met 18 filialen en 155 medewerkers. Met uitgebreide leveringen aan derden. De onderneming voldoet aan de hoge eisen voor de Voedsel Waren Autoriteit (VWA) opgelegd in zake HACCP. Dit houdt in dat de bakkerij en filialen onverwacht worden gecontroleerd op hygiëne en kwaliteit. Alle bedrijfsauto’s zijn voorzien van hypermoderne koelinstallaties. Om aan het 3e kanaal zowel de vereiste kwaliteit als ook op de gewenste tijden te kunnen leveren. Service heeft de hoogste prioriteit, dit blijkt o.a. uit de tweede prijs die Frans in 1999 in ontvangst mocht nemen voor de meest “service gerichte onderneming”. Waardering voor klantentrouw toont men door het hanteren van een eigen “klantenpuntsysteem” in de filialen. Klanten kunnen zo automatisch sparen voor diversen producten. Bakkerij Voncken werkt 7 dagen per week om op flexibele wijze aan de eisen van haar klanten voor zowel kwaliteit, service en logistiek te voldoen.

Van toen tot nu…

In 1907 richtte Karel Voncken een bakkerij aan de Sittarderweg op. Nu, 4 generaties later bakt Voncken brood en banket voor Heerlen en omstreken. Frans en Piroschka Voncken leiden het bedrijf vanaf 1993 en hebben naast de hoofdvestiging nog 17 filialen.

Het bedrijf is gegroeid door investeringen in bakkerij, verkooppunten en automatisering. Van een eenmanszaak met 4 personeelsleden tot een modern geleide onderneming met 18 filialen en 155 medewerkers. Met uitgebreide leveringen aan derden.

De onderneming voldoet aan de hoge eisen voor de Voedsel Waren Autoriteit (VWA) opgelegd in zake HACCP. Dit houdt in dat de bakkerij en filialen onverwacht worden gecontroleerd op hygiëne en kwaliteit.

Alle bedrijfsauto’s zijn voorzien van hypermoderne koelinstallaties. Om aan het 3e kanaal zowel de vereiste kwaliteit als ook op de gewenste tijden te kunnen leveren.

Service heeft de hoogste prioriteit, dit blijkt o.a. uit de tweede prijs die Frans in 1999 in ontvangst mocht nemen voor de meest “service gerichte onderneming”.

Waardering voor klantentrouw toont men door het hanteren van een eigen “klantenpuntsysteem” in de filialen. Klanten kunnen zo automatisch sparen voor diversen producten.

Bakkerij Voncken werkt 7 dagen per week om op flexibele wijze aan de eisen van haar klanten voor zowel kwaliteit, service en logistiek te voldoen.

Lees meer

BEKROONDE PRODUCTEN

De volgende producten van deze bakker zijn Bekroond met Goud