Ontstaan Bakkerij Jansen en Terpstra De bakkers hebben elkaar leren kennen in de bakkerij van Douwe van der Wal sr. in Oosterwolde. Daar hebben ze samen gewerkt tot het bedrijf failliet ging. Toen de zaak gesloten werd door het faillissement ,en weer later geveild, grepen beide bakkers in 1998 hun kans en namen de zaak over. Personeel wat ook al werkte bij Douwe van der Wal werd aangetrokken en vrijwel het oude team van toen was weer compleet. Zo ontstond Bakkerij Jansen en Terpstra. Klaas zijn toenmalige vrouw stond met de winkelmedewerkers in de winkel en achter deelden Klaas en Alle de bakkerij. Klaas heeft zich in het banket gespecialiseerd en Alle heeft gekozen voor het brood. Het bedrijf probeert een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden met kwalitatief goede producten in zowel brood, koek en banket. Alles wordt bij Bakkerij Jansen en Terpstra nog zelf gemaakt. Het bedrijf wil zich onderscheiden door een breed assortiment te leveren met kwalitatief goede producten voor goede prijs, waarbij een goede service vooraan staat. Hierbij probeert het bedrijf dichtbij de klanten te staan en ze te betrekken bij het bedrijf.
Ontstaan Bakkerij Jansen en Terpstra
De bakkers hebben elkaar leren kennen in de bakkerij van Douwe van der Wal sr. in Oosterwolde. Daar hebben ze samen gewerkt tot het bedrijf failliet ging. Toen de zaak gesloten werd door het faillissement ,en weer later geveild, grepen beide bakkers in 1998 hun kans en namen de zaak over. Personeel wat ook al werkte bij Douwe van der Wal werd aangetrokken en vrijwel het oude team van toen was weer compleet. Zo ontstond Bakkerij Jansen en Terpstra. Klaas zijn toenmalige vrouw stond met de winkelmedewerkers in de winkel en achter deelden Klaas en Alle de bakkerij. Klaas heeft zich in het banket gespecialiseerd en Alle heeft gekozen voor het brood. Het bedrijf probeert een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden met kwalitatief goede producten in zowel brood, koek en banket. Alles wordt bij Bakkerij Jansen en Terpstra nog zelf gemaakt. Het bedrijf wil zich onderscheiden door een breed assortiment te leveren met kwalitatief goede producten voor goede prijs, waarbij een goede service vooraan staat. Hierbij probeert het bedrijf dichtbij de klanten te staan en ze te betrekken bij het bedrijf.